Garanții


Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Ecotis beneficiezi de certificat de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Conditiile de reparare a produsului care se defecteaza in perioada de garantie sunt mentionate in certificatul de garantie.

Perioada de garantie se regasete in certificatul de garantie (2 ani)

Produsul defect insotit de certificatul de garantie emis de Ecotis poate fi adus personal in service sau trimis prin courier.

Ecotis se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare. Termenul maxim de remediere in service a unui produs ce intra sub incidenta Legii 449/2003, actualizata, este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului in unitatea service.
Masurile reparatorii pot fi: depanarea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, acesta poate fi ridicat direct din Service sau poti solicita expedierea lui prin curier. Termenul mediu de expediere este de 48 de ore.
Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarii in scris, in vederea ridicarii produsului.

Toate produsele nostre respecta legislatiile din Romania.

Toate produsele comercializate de noi respecta standardul global de management al calitatii ISO 9001 si CE.

Call Now Button